Pagina's

GET your HAIR in STYLE and this HEART in GEAR
live LIFE love SURPRISES, elude DANGER.

STAY small DREAM quality..

Salon du Trezo logo

Salon du Trezo logo

maandag 20 oktober 2014

PINSPIRATION #4








JA hoor, we zijn er weer! Na een aantal hele drukke maanden kan ik me weer gaan storten op mijn blog. Ik ben inmiddels getrouwd en we hadden het best wel druk met de voorbereidingen. Nu hebben we weer wat meer rust en kan ik weer met andere dingen verder.
Hierboven zie je weer wat "pinspiratie" met afbeeldingen die ik op mijn Pinterest account heb staan. Deze kleurtjes en kapsels hebben we zelf gemaakt en de felle en pastellkleurtjes hebben we bereikt met elumen. 
Dit is een kleurpigment waarmee je allerlei kleuren kunt maken. Het heeft ook een vrij lange houdbaarheid mits je de bijbehorende shampoo en conditioner gebruikt. Wij zijn er superenthousiast over! Voor meer info kun je altijd even contact opnemen.


YES we're back! After a few very busy months I can fully concentrate on blogging again. I've been married recently and it was really busy making all of the arrangements. Now we have more time do spent on other stuff. 
Above you can see some "pinspiration" with pictures that I have on my Pinterest account. These colors and haircuts are made by ourselfs and the bright and pastelcolors are done with elumen.
This is a colorpigment where you can make lots of different colors with. It also stay nice for quite a long time if you use the right shampoo and conditioner. We are super excited about it! For more info you can always contact us.

Geen opmerkingen: